Arlanda

Lyckades efter många om och men somna igår kväll, och morgonen fortlöpte i ett resfebrigt töcken men utan bekymmer!

Mamma skjutsade mig till Arlanda och vi fick Nisse med oss i bilen, en liten men ack så kär avskedskommitté! Bagageincheckning, pengaväxling och några sista fotografier följdes av ett snyftigt farväl för ungefär en halvtimme sen. Saknadsklumpen är redan tung i magen!

  Fick inviga selfiepinnen på allvar också. #noshame

Nu sitter jag framför gaten med ett paket Ahlgrens bilar i väskan (för nödsituationer och hemlängtan, tack Buster för tipset!) och pirr i hela kroppen. T minus 35 minuter, sen lyfter jag mot Moskva och så småningom Delhi. Kommer komma fram mitt i natten (03.40 lokal tid), men blir tack och lov hämtad på flygplatsen av killen jag ska AirBnB-bo hos! Känns ganska skönt att slippa ta någon skum taxi mitt i natten…

  
Hej lilla flygplan, snart är jag i din mage!

Time for liftoff! 

One thought on “Arlanda

Leave a Reply

