Klart grabben ska ha en reseblogg!

Hej där, kära läsare!

Om du läser detta har du alltså hittat fram till den lilla reseblogg som jag tänkte försöka hålla uppdaterad under 3 månaders backpacking i Asien. Resan kommer gå genom Indien, Nepal, Kina, Vietnam, Thailand och antagligen ännu fler länder, och de första ~2 månaderna kommer jag att resa runt med min ryggsäck som enda permanenta sällskap.

Jag har aldrig bloggat regelbundet tidigare i mitt liv, men när jag började planera den här resan kom idén om att blogga under tiden ganska tidigt. Vi får väl se hur det går.

Tänkte skriva ett lite längre inlägg i helgen med resplan, förväntingar osv. Någonting ska ni ju veta innan det börjar liksom.

På måndag ger jag mig alltså iväg. Holy moly.

6 thoughts on “Klart grabben ska ha en reseblogg!

  1. Älskade son! Var rädd om dig men var inte rädd av dig! Ditt stora äventyr kommer att bli fantastiskt! Ser fram emot kommande resebrev. ❤️

    Like

  2. Finaste brorson! Var misstänksam mot allt! Stanna helst inne. Ät bara på mc donalds och kfc. Bär munskydd, solfaktor 50 och pepparspray. Faror lurar överallt. Love you!❤️

    Like

    1. Tack kära faster! Jag lovar att vara duglig och fromsam och aldrig göra allting du inte ber mig att akta mig för att låta bli! :)))
      Luv u too! ❤

      Like

  3. Ha en underbar resa finaste gudson!Njut och insup alla intryck!Under inga omständigheter!!
    Köp INGA hundar på nån konstig marknad (:
    Önskar jag hade haft ditt mod när jag var yngre och åkt iväg på en längre resa, en resa du aldrig glömmer och som du sen kan berätta för dina barn.
    Massor av kramar från gudmor med familj.

    Like

Leave a Reply

